Sunday, November 04, 2012

咁就乖喇~

Lukas 剛洗完澡:
Lukas 「媽咪,我地班有一個同學隻腳有個𣕧,好似石膏咁,但唔係石膏黎嘅. 佢跑得好慢,所以小息唔係咁多人同佢玩,所以我特登(特意)小息坐低同佢傾計」

我「咁你同佢傾d咩呀?」

Lukas 「我講d笑話引佢笑囉」

我「咁佢點笑呀?」

Lukas「咪正常笑囉,佢又唔係個口有事,隻腳有事之嘛!」

我「係嘅~~係嘅」

Lukas 「我想請佢黎我嘅生日會呀,好唔好呀?」

我正想回應,Zac剛經過說「咁就乖喇~~」

***Zac 通常路經Lukas 都會係嚇下佢或嘲弄下佢,今次比較「正面」對待弟弟,讚!****

No comments: