Thursday, November 15, 2012

生果金


晩飯閑談:
Zac 「媽咪,你讚唔讚成有"生果金"呀?」

我「老人家收果d生果金?」

Zac 「係呀」

我「讚成,老人家做唔到嘢,比d生果金佢,等佢地有d錢用嘛」

Zac「我唔讚成喎」

我「點解嘅?」

Zac「因為佢地d仔女有責任照顧佢地㗎嘛,唔應該政府照顧囉」

我「咁可能佢地冇仔女,又或者佢地d仔女唔願意養佢地哩~~」

Zac「冇仔女可以拿生果金,但有仔女就唔應該囉,佢d仔女唔比錢佢,係佢d仔女有問題囉」

我「咁你大個左會唔會照顧我同daddy㗎?比錢我地生活㗎?」

Zac「會,梗係會啦」(實在令我感動)

我「咁你可能要搵份好工先有錢比我同daddy喎」

Zac「我知,我大個想做足球員」

Vienna 駁入「Zac, 如果你做足球員,可能你要做兩份工喎,因為你又唔係踢得好叻,好出名個d足球員先會有好多錢,你應該唔得㗎喇」(Zac 怒視著Vienna~~~)

我「Vienna, 咁你大個又想做咩工作呀?」

Vienna 「我想做scientist, 因為我鍾意做experiments 」(咁呢樣嘢,睇你間房d擺設都知嘅)

Vienna 「Lukas, 咁你呢?」

Lukas 一邊吃雞腿一邊說「我想做racing car driver」

我「呢個都好難㗎喎,唔係你話做就做,要叻,人地揀你參賽先得㗎喎」

Lukas 「咁吖~~~我揀做賊啦,但我唔會偷錢嘅,我會偷iPads,因為會多d錢同有得玩」

我們全部目視Lukas ,Vienna 正氣的搭著Lukas的肩膀說「你唔使做賊嘅,你搵份工,夠錢比媽咪daddy,又夠錢買iPad,仲唔使坐監,咪得囉」

Lukas 繼續吃他的雞腿,同時乖乖的點頭「唔!」的一聲!

****給錢養我不重要,最重要是不要犯法啊***




No comments: