Tuesday, November 27, 2012

多謝

昨晚我在做Zac 的portfolio 時,Zac走來跟我說"媽咪,多謝你幫我做portfolio 呀"

我"Ok 啦,個個家長都會幫佢地d小朋友做嘅,不過真係好多嘢要做"

Zac "媽咪,你留番一頁比我寫嘢吖,我想寫我嘅父母點樣係我學習上幫助我,support 我呀。"

我"唔好掛...唔好搞d肉麻嘢好喎"

Zac "但學校知道我有supportive family, 可能會加分㗎喎!"

我"唔使喇,唔使搞d咁嘅嘢啦"

Zac "哦.."

***但好開心呢幾日Zac同我講左幾次多謝***

No comments: